педагогічна характеристика на учня 1 класу

педагогічна характеристика на учня 1 класу


Як написати психолого-педагогічну характеристику учня. Щоразу, коли ми випускаємо учнів четвертого класу, постає проблема: як написати характеристики? Адже за сухими, на перший погляд, словами стоїть людина, її особистість і душа. Це питання не складне для педагога, який не думає про майбутнє своїх учнів. Зустрічаються вчителі, що пишуть одну характеристику на кількох учнів, підставляючи лише потрібне прізвище. Таким чином у класі із тридцяти учнів виявляється чотири-п'ять груп дітей з абсолютно схожими рисами характеру, мотивами поведінки, психологічними особливостями. Гірко, коли вчител


Характеристика учня 1 класу (за рівнем засвоєних знань). Сутність кооперативного навчання. Урок у кооперативному навчанні. Як виростити квітку з насіння. Презентація для 1 класу. Особливості навчання учнів 5 класу. Презентація для 3 класу. Порівняльний аналіз навчальних програм для 1 класу. Також вам може бути цікаво: Поділитися посиланням на цю сторінку в  Корекційна Педагогіка. Увага,Першокласник! Атестація Педагогічних Працівників. Форум. FAQ (вопрос/ответ).


Вашій увазі пропонуються різноманітні зразки учнівських характеристик. ХАРАКТЕРИСТИКА УЧНЯ. ____ навчається в навчальному закладі з ____ року. За час навчання виявив середній рівень знань.  Проте в класі має багато друзів. Однокласники до неї ставляться дружелюбно, з повагою. Дівчинка майже ніколи не вступає в конфлікти з вчителями та однокласниками.


Педагогічна характеристика. Іванюка Петра Сергійовича, 12.03.1999 року народження, учня ___ класу Писарівського. НВК "ЗШ І-ІІІ ст. - ДНЗ". Кодимської районої ради. Одеської області. Іванюк Петро навчається у школі з першого класу. Зарекомендував себе як (старанний, дисциплінований, працелюбний, уважний) учень. Має навчальні досягнення (високого, достатнього, середнього, низького) рівня. Навчається (в повну міру своїх сил, не в повну міру, потребує постійного контролю, не виявляє зацікавленості до навчання, навчається погано).


ХАРАКТЕРИСТИКА. учня 1 класу. _загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів. Прізвище, ім'я, 20__ року народження. _навчається в даній школі з 01.09.20___ року. До вступу до школи дитячий садок не відвідував, виховувався в родині. На кінець навчального року учень показав початковий рівень уміння читати. Він читає відривними складами, окремі слова – плавно складами. Темп читання 15 слів. Припускається 1-2 мовних помилок. Під час переказу твору зосереджує увагу лише на подіях. Учень точно, як у тексті, називає окремих персонажів. Під час декламування віршів напам’ять припускається мовних помилок,


Переможець обласного огляду-конкурсу на краще знання положень Конституції України серед учнів 11 класів загальноосвітніх шкіл Кіровоградської області, організованого Департаментом освіти і науки, молоді та спорту Кіровоградської обласної державної адміністрації. Виховується у неповній сім’ї. Мати бере активну участь у вихованні сина.  Класний керівник Подоляк Т.В. Психолого-педагогічна характеристика учня, схильного до правопорушень. Прізвище, ім’я _. Клас _. 1.Складсім’ї_.


99 зразків характеристики на учня школи, психолого-педагогічна характеристика учня, зразок характеристики на учня, примірник характеристики, примірна характеристика.  Характеристика – важливий момент супроводу вчителем учня. В ній «схоплено очима вчителя» те, що вже є, і те, що може бути в майбутньому розвитку дитини. Написання характеристики – справа нелегка і відповідальна. Необхідно всебічно вивчити досягнення дитини, відчути її особистість, як сукупність різноманітних можливостей та закцентувати їх відповідно до соціально прийнятих шляхів позитивного особистісного зростання. При написанні характеристики необхідно пам’ятати


Учень має розвинуту довільну увагу, вільно переключається із одного виду діяльності на інший, зосереджуючи увагу на суттєвих фактах, проте не вміє її розподіляти, часто відволікається. Програмний матеріал засвоює швидко, осмислено. Має хорошу пам'ять, матеріал запам’ятовує швидко і легко його відтворює. Вміє відрізняти істотні та другорядні ознаки предметів та явищ, має розвинуту уяву.  Інфантильний, дратівливий, може конфліктувати з учнями класу. Самостійно працює з книгою неохоче, заучує матеріал повільно, оскільки часто відволікається. Швидкий, вразливий, дратівливий, може конфліктувати з учнями класу. Відвідує хореографічний гурток. Вихованням дитини займається бабуся.


Назва: "Характеристика на учня" - добірка психологічних і педагогічних характеристик. Рік видання: 2009 - 12 формат: doc в rar. архіві К-ть сторінок: багато Розмір: 5,2 Мб якість: гарне. Характеристика на учня - один з найбільш затребуваних документів в роботі класного керівника, завуча, педагога-психолога або соціального педагога. Використовувані в освітній практиці хар-ки поділяються на три основних типи - психологічні, педагогічні та психолого-педагогічні.  Характеристика учня 1 класу. Загальні відомості про учня: П.І.Б. учня: Михайло К. Дата народження: 19.09.2003. Сім`я дитини: Склад сім`ї: соціальна сирота, вихованець дитячого будинку. Стан здоров`я: нормальне.


Характеристика ученика 1 класса. Характеристика раскрывает индивидуальные особенности, личностные качества, склонности, достоинства и недостатки учащегося, отношение к учебе и окружающим. При написании характеристики на ученика 1 класса серьезной проблемой может стать недостаточное количество знаний об учащемся, особенно если она составляется в первые месяцы обучения. Несмотря на это учителю следует быть максимально объективным в предоставлении сведений. В случае если составитель не обладает достаточными знаниями о ребенке, лучше опустить некоторые графы, чем предоставлять недостоверную информ


1. ХАРАКТЕРИСТИКА учня початкової школи. 2. Зміст роботи 1. Витяг з інструкції про переведення та випуск учнів (вихованців) навчальних закладів системи загальної середньої освіта 2. План написання психолого-педагогічної характеристики 3. Схема написання психолога педагогічної характеристики 4 Опорні слова 5. Опорні речення для визначення навчальних досягнень учня (за критеріями оцінювання учнів).  4. План написання психолого-педагогічної характеристики гики учня (учениці) -го класу І. Навчальна діяльність.


Характеристика учня початкової школи (Зразок). Характеристика _, _ року народження, учня __ класу _ школи. _ навчається у школі з першого класу. Зарекомендував себе як старанний, дисциплінований, працелюбний, уважний учень. Має навчальні досягнення високого рівня. Навчається в повну міру своїх сил.


Главные вкладки. Характеристики на учеников материал (1 класс) на тему. Опубликовано 19.01.2015 - 20:36 - Тороян (Михайлова) Ирина Александровна. Здесь вы найдете образцы характеристик на учеников. Скачать: Вложение.  В данной школе Катя учится с 1 класса. На протяжении обучения девочка зарекомендовала себя как ученица со средними способностями. Особые трудности у Кати вызывают такие предметы, как русский язык и математика.


МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ до складання психологічної характеристики учня. Характеристика на учня (групу учнів) є найпопулярніший, дієвий і доступний спосіб для виявлення та опису індивідуально-психологічних особливостей школяра.  Також психолого-педагогічна характеристика потрібна в разі переведення учня з одного класу в інший, з молодшої школи - в старшу або при переході в іншу школу. По закінченні школи для вступу до іншого навчального закладу теж може знадобитися характеристика. У всіх цих випадках характеристика це майже те ж саме, що і резюме при влаштуванні на роботу, тільки пишеться вона не самим учнем, а його вчителем.


Зразок характеристики учня 9 класу Вановський Іван навчається у Веселівській школі з першого класу. Зарекомендував себе як старанний, дисциплінований учень. Володіє учбовим матеріалом на Високому та достатньому рівні.  Взаємодії учня з вчителем Взаємодія учня і вчителя 1.Нестандартна ситуація в педагогічній взаємодії Покликаний суспільством допомогти дитині вступити в доросле життя в якості не просто повноправного, а насамперед гідного члена суспільства, він часто повинен протистояти таким потужним інститутом соціалізації, як сім’я, засобам масової інформації, інтернету, компанії ассоціальних однолітків.


Мендель Таїсія Володимирівна народилась 10 квітня 1996, навчається у ІІ АНФ класі Академічного ліцею при ХДУ. Загальний фізичний розвиток відповідає віковим нормам. Дитина здорова, без вад, хронічних чи спадкових захворювань. Має повну сім’ю. У дівчинки цілком нормальний стан умов життя та побуту в сім’ї. Батьки приділяють належну увагу вихованню. У сімї друга дитина, має старшу сестру Юлію ,яка завжди підтримує і розуміє дівчину, хоча і старша за неї на 10 років.


На кожного першокласника оформлюється Свідоцтво досягнень, в якому зазначається характеристика особистих досягнень, активність дитини, самостійна робота на уроці, співпраця з іншими учнями тощо. Чи можна вважати Свідоцтво досягнень не лише табелем успішності, а й характеристикою здобувача освіти?

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

гдз тест контродь з укр мови і літератури 9 клас

гдз укр мова 3 класс вашуленко васильківська зошит 2020

контрольні роботи з алгебри 7 класс