вербальне і невербальне спілкування реферат

вербальне і невербальне спілкування реферат


Урок з предмету «Основи психології та професійної етики»Тема програми: Психологія спілкування.Тема уроку: Вербальні та невербальні засоби спілкування, їх х  За критерієм знакових систем можна виділити вербальне і невербальне спілкування. Номер слайду 10. Спiлкування. Номер слайду 11. Вербальні та невербальні засоби спілкування можуть підсилювати або ослаблювати взаємодію, тому інтерпретувати ці сигнали потрібно не ізольовано, а в єдності з урахуванням контексту. Номер слайду 12. Номер слайду 13.


Вербальне та невербальне спілкування. В процесі спілкування люди обмінюються один з одним різними уявленнями, ідеями, інтересами, настроями, почуттями, установками тощо Все це можна розглядати як інформацію, і тоді сам процес спілкування може бути зрозумілий як процес обміну інформацією. В умовах людського спілкування інформація не тільки передається, але і формується, уточнюється, розвивається. Передача будь-якої інформації можлива лише за допомогою знакових систем. Існують кілька знакових систем, які використовуються в комунікативному процесі.


Спілкування, будучи складним соціально-психологічним процесом взаєморозуміння між людьми, здійснюється за такими основними каналами: мовної (вербальний - «усний, словесний») і немовних (невербальний) канали спілкування. Мова, як засіб спілкування, одночасно виступає і як джерело інформації, і як спосіб впливу на співрозмовника. У структуру мовного спілкування входять: 1. Значення і зміст слів, фраз ( «Розум людини проявляється в ясності його мови»). Відіграє важливу роль точність вживання слова, його виразність і доступність, правильність побудови фрази і її дохідливість, правильність вимови з


Реферат з етнопедагогіки. студентки 21 групи. факультету початкового навчання.  Невербальне спілкування - спілкування без допомоги слів часто виникає несвідомо. Воно може або доповнювати і підсилювати словесне спілкування,або йому суперечити і послаблювати. Хоча невербальне спілкування і єчасто несвідомим процесом, в даний час воно досить добревивчено і для досягнення потрібного ефекту з успіхом може контролюватися.  Невербальне спілкування - не так сильно структурований, як вербальне. Не існують загальноприйняті словники і правила компонування (граматика) жестів, міміки, інтонації, за допомогою яких ми в змозі однозначно передати свої почуття.


Неверба́льне спілкува́ння — вид спілкування, для якого характерне використання невербальної (безсловесної) поведінки і невербальних комунікацій як головного засобу передачі інформації, організації взаємодії, формування образу, думки про співрозмовника , здійснення впливу на іншу людину. До таких засобів належить система знаків, які відрізняються мовними способами та формою їх виявлення. У процесі взаємодії вербальні й невербальні засоби можуть підсилювати або послаблювати дію один на одного. Мова


Поряд із словесними засобами — мовленнєвими — на культуру спілкування впливають жести співрозмовників, інтонація, паузи, рухи тіла тощо. Якщо раніше як у теоретичному, так і в практичному аспекті невербальній комунікації відводилася допоміжна, другорядна роль порівняно з вербальною, то за останні десятиріччя інтерес різних наук і галузей психології до вивчення саме цього виду спілкування дедалі підвищується.


5. Вербальне і невербальне спілкування. Вербальне - спілкування за допомогою мови і мовлення. Одна з найважливіших проблем цього типу спілкування - розуміння. Розуміння сенсу і значень слів залежить від розуміння понять, від обізнаності досвіду, спрямованості, ціннісних орієнтацій партнерів. Невербальні та вербальні засоби спілкування. Засоби спілкування – способи кодування, передачі, переробки і розшифровки інформації, що передається в процесі спілкування від однієї істоти до іншої. Кодування інформації – це спосіб її передачі. Інформація між людьми може передаватися за допомогою ограніщв поч


3.1. Вербальний і невербальний аспекти культури спілкування. Культура спілкування є фундаментальною складовою сучасної культури міжособистісних стосунків, актуальною в усіх сферах людської діяльності. Якщо здатність до спілкування підносить людину над іншими живими істотами, то володіння культурою спілкування допомагає їй досягти певної кар´єри в діловій, професійній сферах, злагоди в особистому житті, стосунках у родині тощо.


Вербальні засоби спілкування. Вербальне спілкування здійснюють, послуговуючись усною і писемною мовою. У процесі вербального спілкування необхідно враховувати техніку, темп мовлення голосність, тембр, дикцію.  Невербальне (лат. verbalis, від verbum — слово) спілкування — вид спілкування, для якого характерне використання невербальної поведінки і невербальних комунікацій як головного засобу передавання інформації, організації взаємодії, формування образу, думки про партнера, здійснення впливу на іншу людину. Поняття «невербальне спілкування» ширше за змістом, ніж поняття «невербальні комунікації» і «невербальна поведінка».


Вербальне і невербальне в мовному спілкуванні. Вербальне і письмове спілкування. Контекст, підтекст. Вербальне спілкування. Діалогове спілкування. Спонукання людей в організації спілкування. Комунікація. Вербальні та невербальні засоби. Передбачає діалог. Коректне сприйняття тексту та інформації.


Вербальні засоби спілкування. Вербальне спілкування здійснюють, послуговуючись усною і писемною мовою. У процесі вербального спілкування необхідно враховувати техніку, темп мовлення голосність, тембр, дикцію.  Невербальне (лат. verbalis, від verbum — слово) спілкування — вид спілкування, для якого характерне використання невербальної поведінки і невербальних комунікацій як головного засобу передавання інформації, організації взаємодії, формування образу, думки про партнера, здійснення впливу на іншу людину. Поняття «невербальне спілкування» ширше за змістом, ніж поняття «невербальні комунікації» і «невербальна поведінка».


Мова невербального спілкування є мовою жестів, міміки, пантоміміки, тобто мовою тіла, що виражає почуття, емоції людини. Людина використовує для підсилення аудіального ефекту найрізноманітніші рухи (жести, експресія обличчя, пози, інтонаційно-ритмічні особливості голосу, дотик), які виражають її психічні стани, її ставлення до партнера, до ситуації спілкування загалом.  Як і інші не вербальні засоби, контакт очима доповнює вербальну комунікацію, тобто повідомляє про готовність підтримати комунікацію або перервати її. У процесі спілкування люди займають різне просторове розміщення відносно один одного.


РЕФЕРАТ НА ТЕМУ: Види спілкування. Загальна характеристика спілкування. Існують різноманітні класифікації видів спілкування. 1. Безпосереднє і опосередковане спілкування.  5. Вербальне і невербальне спілкування. Вербальне - спілкування за допомогою мови і мовлення. Одна з найважливіших проблем цього типу спілкування - розуміння.  Вербальне спілкування може бути безпосереднім і опосередкованим, усним і письмовим. У безпосередньому усному вербальному спілкуванні важливу роль відіграє інтонація, за допомогою якої партнери виділяють ключові слова, підкреслюють сенс фрази. Люди довіряють більш інтонації, ніж об'єктивному мовному виразу.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

гдз тест контродь з укр мови і літератури 9 клас

гдз укр мова 3 класс вашуленко васильківська зошит 2020

контрольні роботи з алгебри 7 класс