вербальне і невербальне спілкування реферат
вербальне і невербальне спілкування реферат
Урок з предмету «Основи психології та професійної етики»Тема програми: Психологія спілкування.Тема уроку: Вербальні та невербальні засоби спілкування, їх х За критерієм знакових систем можна виділити вербальне і невербальне спілкування. Номер слайду 10. Спiлкування. Номер слайду 11. Вербальні та невербальні засоби спілкування можуть підсилювати або ослаблювати взаємодію, тому інтерпретувати ці сигнали потрібно не ізольовано, а в єдності з урахуванням контексту. Номер слайду 12. Номер слайду 13.
Вербальне та невербальне спілкування. В процесі спілкування люди обмінюються один з одним різними уявленнями, ідеями, інтересами, настроями, почуттями, установками тощо Все це можна розглядати як інформацію, і тоді сам процес спілкування може бути зрозумілий як процес обміну інформацією. В умовах людського спілкування інформація не тільки передається, але і формується, уточнюється, розвивається. Передача будь-якої інформації можлива лише за допомогою знакових систем. Існують кілька знакових систем, які використовуються в комунікативному процесі.
Спілкування, будучи складним соціально-психологічним процесом взаєморозуміння між людьми, здійснюється за такими основними каналами: мовної (вербальний - «усний, словесний») і немовних (невербальний) канали спілкування. Мова, як засіб спілкування, одночасно виступає і як джерело інформації, і як спосіб впливу на співрозмовника. У структуру мовного спілкування входять: 1. Значення і зміст слів, фраз ( «Розум людини проявляється в ясності його мови»). Відіграє важливу роль точність вживання слова, його виразність і доступність, правильність побудови фрази і її дохідливість, правильність вимови з
Реферат з етнопедагогіки. студентки 21 групи. факультету початкового навчання. Невербальне спілкування - спілкування без допомоги слів часто виникає несвідомо. Воно може або доповнювати і підсилювати словесне спілкування,або йому суперечити і послаблювати. Хоча невербальне спілкування і єчасто несвідомим процесом, в даний час воно досить добревивчено і для досягнення потрібного ефекту з успіхом може контролюватися. Невербальне спілкування - не так сильно структурований, як вербальне. Не існують загальноприйняті словники і правила компонування (граматика) жестів, міміки, інтонації, за допомогою яких ми в змозі однозначно передати свої почуття.
Неверба́льне спілкува́ння — вид спілкування, для якого характерне використання невербальної (безсловесної) поведінки і невербальних комунікацій як головного засобу передачі інформації, організації взаємодії, формування образу, думки про співрозмовника , здійснення впливу на іншу людину. До таких засобів належить система знаків, які відрізняються мовними способами та формою їх виявлення. У процесі взаємодії вербальні й невербальні засоби можуть підсилювати або послаблювати дію один на одного. Мова
Поряд із словесними засобами — мовленнєвими — на культуру спілкування впливають жести співрозмовників, інтонація, паузи, рухи тіла тощо. Якщо раніше як у теоретичному, так і в практичному аспекті невербальній комунікації відводилася допоміжна, другорядна роль порівняно з вербальною, то за останні десятиріччя інтерес різних наук і галузей психології до вивчення саме цього виду спілкування дедалі підвищується.
5. Вербальне і невербальне спілкування. Вербальне - спілкування за допомогою мови і мовлення. Одна з найважливіших проблем цього типу спілкування - розуміння. Розуміння сенсу і значень слів залежить від розуміння понять, від обізнаності досвіду, спрямованості, ціннісних орієнтацій партнерів. Невербальні та вербальні засоби спілкування. Засоби спілкування – способи кодування, передачі, переробки і розшифровки інформації, що передається в процесі спілкування від однієї істоти до іншої. Кодування інформації – це спосіб її передачі. Інформація між людьми може передаватися за допомогою ограніщв поч
3.1. Вербальний і невербальний аспекти культури спілкування. Культура спілкування є фундаментальною складовою сучасної культури міжособистісних стосунків, актуальною в усіх сферах людської діяльності. Якщо здатність до спілкування підносить людину над іншими живими істотами, то володіння культурою спілкування допомагає їй досягти певної кар´єри в діловій, професійній сферах, злагоди в особистому житті, стосунках у родині тощо.
Вербальні засоби спілкування. Вербальне спілкування здійснюють, послуговуючись усною і писемною мовою. У процесі вербального спілкування необхідно враховувати техніку, темп мовлення голосність, тембр, дикцію. Невербальне (лат. verbalis, від verbum — слово) спілкування — вид спілкування, для якого характерне використання невербальної поведінки і невербальних комунікацій як головного засобу передавання інформації, організації взаємодії, формування образу, думки про партнера, здійснення впливу на іншу людину. Поняття «невербальне спілкування» ширше за змістом, ніж поняття «невербальні комунікації» і «невербальна поведінка».
Вербальне і невербальне в мовному спілкуванні. Вербальне і письмове спілкування. Контекст, підтекст. Вербальне спілкування. Діалогове спілкування. Спонукання людей в організації спілкування. Комунікація. Вербальні та невербальні засоби. Передбачає діалог. Коректне сприйняття тексту та інформації.
Вербальні засоби спілкування. Вербальне спілкування здійснюють, послуговуючись усною і писемною мовою. У процесі вербального спілкування необхідно враховувати техніку, темп мовлення голосність, тембр, дикцію. Невербальне (лат. verbalis, від verbum — слово) спілкування — вид спілкування, для якого характерне використання невербальної поведінки і невербальних комунікацій як головного засобу передавання інформації, організації взаємодії, формування образу, думки про партнера, здійснення впливу на іншу людину. Поняття «невербальне спілкування» ширше за змістом, ніж поняття «невербальні комунікації» і «невербальна поведінка».
Мова невербального спілкування є мовою жестів, міміки, пантоміміки, тобто мовою тіла, що виражає почуття, емоції людини. Людина використовує для підсилення аудіального ефекту найрізноманітніші рухи (жести, експресія обличчя, пози, інтонаційно-ритмічні особливості голосу, дотик), які виражають її психічні стани, її ставлення до партнера, до ситуації спілкування загалом. Як і інші не вербальні засоби, контакт очима доповнює вербальну комунікацію, тобто повідомляє про готовність підтримати комунікацію або перервати її. У процесі спілкування люди займають різне просторове розміщення відносно один одного.
РЕФЕРАТ НА ТЕМУ: Види спілкування. Загальна характеристика спілкування. Існують різноманітні класифікації видів спілкування. 1. Безпосереднє і опосередковане спілкування. 5. Вербальне і невербальне спілкування. Вербальне - спілкування за допомогою мови і мовлення. Одна з найважливіших проблем цього типу спілкування - розуміння. Вербальне спілкування може бути безпосереднім і опосередкованим, усним і письмовим. У безпосередньому усному вербальному спілкуванні важливу роль відіграє інтонація, за допомогою якої партнери виділяють ключові слова, підкреслюють сенс фрази. Люди довіряють більш інтонації, ніж об'єктивному мовному виразу.
Комментарии
Отправить комментарий